وحدت ملی از بین برنده آثار جنگ روانی دشمن

وحدت ملی از بین برنده آثار جنگ روانی دشمن

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: جنگ روانی دشمن، حاصل درماندگی آنها در مقابله با ملت ایران است و راهکار مقابله با عملیات روانی و رسانه ای دشمن انسجام و وحدت ملی است.

احمد برادران در مراسم نواختن زنگ پدافند غیر عامل در آموزشگاه فرهنگیان سبزوار افزود: دشمن با جنگ روانی خود در فضای مجازی سعی در بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی ایران و ناکارآمد جلوه دادن مسئولان نظام دارد.

وی با اشاره به تلاش کارگزاران نظام برای حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور اظهار داشت: مردم نباید فریب جنگ روانی دشمن را بخورند و باید در مسیر مبارزه با آن متحد باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: مردم در راهپیمایی این روز پرشورتر از سالهای گذشته شرکت خواهند کرد و بار دیگر وحدت و اتحاد ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار ویژه سبزوار همچنین با اشاره به گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل افزود: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای مقابله با تهدیدات دشمنان است.

وی اظهار داشت: برای کاهش خطر و تهدید، همه طرحهای عمرانی شهرستان دارای پیوست پدافند غیرعامل در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *