اهدای هزینه برگزاری مراسم ترحیم به سیل ‌زدگان توسط خانواده های سبزواری

اهدای هزینه برگزاری مراسم ترحیم به سیل ‌زدگان توسط خانواده های سبزواری

رئیس کمیته امداد سبزوار گفت: با مشارکت نیکوکاران تاکنون ارسال سه محموله شامل مواد غذایی، البسه، پتو و یخچال تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال شد و دو محموله دیگر نیز به‌زودی به این مناطق ارسال می‌شود.

محمد داورزنی کمک به سیل‌زدگان را همراه با استقبال بسیار خوب مردم و نیکوکاران عنوان کرد و افزود: جذب کمک‌های مردمی در ۱۵ پایگاه مستقر در سطح شهر، ۹ مرکز نیکوکاری، اداره کمیته امداد و سه ماشین سیار همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد سبزوار ایجاد پایگاه‌های کمک به سیل‌زدگان و فعال شدن پایگاه‌های این اداره را از ایام نوروز عنوان کرد و ادامه داد: در این امر خداپسندانه شورای زکات شهرستان و دهیاران نیز وارد کار شدند و در مشارکت نیکوکاران سهم به سزایی دارند.

رئیس کمیته امداد سبزوار اظهار داشت: به‌ صرف ‌نظر از برگزاری مراسم ترحیم به مناسبت هفتم و سالگرد توسط خانواده‌های عزادار اشاره کرد و اظهار داشت: ۶ خانواده سبزواری از برگزاری مراسم ترحیم به مناسبت هفتم و سالگرد برای متوفیان خود صرف‌نظر کردند و هزینه ۱۵ میلیون تومانی آن را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

وی با اعلام اینکه ۵ نفر از مددکاران این اداره برای کمک به سیل‌زدگان آمادگی دارند تا به این مناطق اعزام شوند، یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری این نهاد اهدا کنند و همچنین با استفاده از شماره‌گیری کد USSD #۹۹* ۰۵۱*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۱۷۱۱-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و مراجعه به سایت emdad.ir نسبت به واریز وجوه نقدی خود به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *