انگیزه اونم تو این اوضاع !!!

انگیزه اونم تو این اوضاع !!!

کدوم انگیزه ؟

چطورمیخوای انگیزه بدی مگه میشه ؟

تا بحال قطعا تعداد دفعات زیادی اسم یا کلمه ای به عنوان انگیزه شنیده اید اما بعضی ها می دانند و بعضی ها نمی دانند؛ آنان که میدانند دل می سپارند و آنهایی که نمی دانند چشم هایشان را می بندند .

انگیزه یعنی میلی، که انسان خودش تمایل به انجام آن دارد و کسی نمی تواند با انگیزه و علاقه که عشق وی است مقابل کند؛ انگیزه میلی است درونی که از درون انسان طغیان می کند و فقط و فقط هدف را می بیند و دیگر هیچ …

وانسان گوش هایش را در برابر کلمات و جملات منفی می گیرد تا در برابر آن ها ناشنوا باشد . اکثر انسانها به دنبال این هستند که متفاوت باشند و خودی از خود نشان دهند بنابراین نمی خواهند عادی باشند و بی تفاوت به هر چیزی عمل کنند . برای همین است که می گویند جرات کن و متفاوت باش ، یعنی این جسارت را داشته باش و به سمت هدفتان بروید و از چیزی هراس نداشته باشید اینکه بروید دنبال هدفتان یک نوع متفاوت بودن است که هر کسی جسارت این که حتی به سمتش برود را ندارد در جایگاهی که هستی موفق باشی و اینکه انگیزه داشته باشی خیلی مهم است ودر هر مقطعی که هستی آدم بدون علاقه و انگیزه و عشق مانند درختی است بی‌ثمر که بعد ازچند سال خشک می شود . ببینید و به خودتان بیایید ؛ خودشناسی تا خداشناسی، به قول شاعر که می گوید از کجا آمده ام ، آمدنم بهر چه بود ؟

تا بحال در چند سالی از عمرتان که سپری شده است بدان فکر کرده اید یا اینکه فقط شب میخوابید و اینکه آیا فردا بیدار میشوید یا …نه !؟

تا بحال فکر کرده اید برای چه آفریده شده اید !؟

به نظرتان فقط برای این که یک زندگی معمولی داشته باشید و نفس بکشید و بعد از چند سال با این دنیای فانی وداع گویید وبه رحمت خدا بروید، یا این که آفریده شده اید که مفید باشید و حق انتخاب داشته باشید، بروید دنبال علاقه هایتان به دنبال چیزی که بدان عشق می ورزید و به اوج برسید، به همان نقطه که خودتان در ذهن خود ساخته بودید و هر لحظه و همیشه بدان فکر میکردید و خواب و خوراک را از شماگرفته بود و تمام لحظه،لحظه ی زندگیتان به آن فکر میکردید و اگر در این شرایط و موقعیتی که هستید برایتان اتفاقی افتاد ! افتخاراتان و شعارتان این است که در راستای علاقه و انگیزه و عشق بدان ودر نهایت متواضع بودن جان به خاک سپرده اید و اینکه انسان یک بار متولد می شود یک بار زندگی می کند و یک بار میمیرد . چه بسا در این مدت به دنبال علایقش و انگیزه اش باشد و به آن برسد و با افتخار و در نهایت متفاوت بودن زندگی خود را سپری کند زندگی که هیچ گاه تکراری نمی شود و نخواهد شدوزندگی گه ازآن خسته نمیشوید، زندگی را خودمان می سازیم، خودمان بال و پر می دهیم و این که همه چیز در نهایت به خود انسان و انتخابش بستگی دارد .

آری انتخاب با توست ای انسان ،بنابراین تو هرطور که انتخاب کنید زندگی می کنید پس بهترین انتخاب را داشته باشید در راستای علاقه و انگیزه و عشقتان تا بهترین زندگی را به همراه عشق و علاقه داشته باشید.

 

سیدمصطفی احمدزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *