برگزاری گرامیداشت شهدای مدافع حرم

برگزاری گرامیداشت شهدای مدافع حرم

همزمان با شب میلاد حضرت زینب(س) ویژه برنامه گرامیداشت شهداي مدافع حرم با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می­شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: همه شهدا اسلام به خصوص شهداي مدافع حرم نقش ارزشمند و دور از انكاري را در دفاع از اسلام و ماندگاري ارزش­هاي اسلامي در برابر متجاوزان تكفيري ايفا كرده­اند.

حجت­ الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اینکه محور اصلي مبارزه مدافعان حرم، ترويج تفكر و انديشه امام خميني(ره) و مقابله با اسلام­ستيزي است، اظهار کرد: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای قدردانی و ترویج روحیه انقلابی و ایثارگری شهدای مدافع حرم در نظر دارد تا در شب ولادت حضرت زینب(س) ویژه برنامه گرامیداشت شهدای مدافعان حرم را برگزار نماید.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این مراسم پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور زائران و خانواده معزز شهدای مدافع حرم در رواق دارالمرحمه تدارک دیده شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در این گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه سیدرضا موید اشعاری را در مدح شهدای مدافع حرم می­خواند.
وی در پایان همخوانی گروه سرود ولایت و قرائت دعاي کمیل توسط رضا نبوي را از دیگر برنامه­ های این گرامیداشت معرفی کرد.

به گزارش جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *